Gäst bloggarn - Rachelle!


Ja det är jag, Rachelle!
Ska berätta hur jag träffade Kristina - Så sätt er bekvämt och vi reser tillbaka till år 2006/07. Jag och kristina började i samma klass då i kunskapsskolan det var då allt börja..
Vi började små hänga efter 2 månader i samma klass, sen så klicka vi och började vara med varanndra i skolan och gick hem till varanndra. Det var Jag och Kristina och ibland så var vi med mikaela.
Vi kom på smeknamn till varanndra Raiki och kaiki.
Sen kom kvinnan i mitt liv ISSA! Vi åkte till gamleby till sammans men vi dela inte rum jag dela med Nicole och jannica. Och kristina dela med issa och emelie.
Men jag gick ner till deras rum ofta, och klicka med Issa. Då bytte vi smeknamn till Issapissa, Kisstina och bajsarell...
Och vi var med Emelie också, men hon hade något mot issa och dem bråka ofta och det gjorde hon med kristina också. Så det var som ett ON OFF relation mellan dem.
Men efter gamleby, kanske i mars ? Så hände något för förligt! Issa kom med nyheterna att hennes pappa fick jobb i usa och hela familjen ska flytta ditt i 3 år och det kan bli längre, Alla tre var i chock! Vi var arga på issa för att hon skulle lämna oss och resa till usa. Efter sexans skolavslutning så stack issa, till kansas city. Då kom jag, kristina och emelie lite närmre varanndra, men sen efter havla terminen så slutade vår lärare eva och 7:5 splittrades i olika klasser. Jag och Kristina var dem ända som hamna i 7:3 och emelie i 7:2 men vi brukade hänga men inte lika ofta. Sen bråkade Emelie och kicki, men jag var fortfarande vänn med emelie sen hände nått som jag inte kom ihåg. Men hon kalla mig falsk och massa saker. Och nu pratar inte vi längre..
Men jag och kristina är Vänner och är nära kan man säga.
Mega långt inlägg..
Min blogg
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0