God morgon

- Godmorgon bloggläsare :) Har ni sovit gott? Det har tyvärr inte jag, jag har svettas som en gris!
I dag ska jag hem till mamma igen! VI åker nog efter lunch eller något sånt. Då måste jag träffa Anna, hon åker till Öland på onsdag och stannar där i en vecka.. Jag kommer sakna hemma. Men jag överlever nog!
Föresten jag har fått flera läsare nu och kommentarer, fortsätt läs min blogg och kommentera! Om ni har frågor eller tips vad jag ska göra bättre så gör det!
Nu ska jag äta frukost.





En morgontrött Kristina på morgonen..

Kommentarer
Postat av: Maria.

svar: Hon säger säkert tack :P ;)

2009-04-26 @ 09:59:44
URL: http://tja.blogg.se/
Postat av: Maria.

svar : Jag skulle gärna lägga in en bild, men jag tog ingen igår... Om jag "orkar" så sätter jag på mig samma kläder igen och tar en bild! Men den kommer inte nu på morgonen :(

2009-04-26 @ 10:12:01
URL: http://tja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0