inlägg?

I går var jag med Isabelle, har inte träffat en av mina närmaste vänner på mer än ett halv år eftersom ungen har flyttat till Usa och ska stanna där i två år till tror jag?! Bajs på hennes pappa som fick jobb där.
Är tvungen att säga, är så grymt avensjuk eftersom hon åker en gul skolbuss till skolan, haha jag tycker det är as coolt!
Iallafall så tog vi en hel den bilder som ni får se i det här inlägget längre ner.

Idag efter skolan så åkte jag,emelie och isabelle till den dans lokanen jag dansar i för jag och emelie kännde att vi behövde träna lite.Efter det så gick jag och Isabelle och fikade vi delade på en semla mums. Sen så sa jag hej då, hon ska åka tillbaka i morgon. Fast hon kommer tillbaka i Juli när jag kanske inte är hemma(!)

Nu är jag hemma och myser med mamma, härligt! Hoppas ni har haft och kommer ha en bra kväll!




tyvär så har vi dubbelhakor på bilden,men man får väll bjuda lite på sig?

jag fick skrattdamp på bilden asså lampan rasa och allt möjligt. Jag
garvar åt allt typ?

tyvär fick vi ingen direkt seriös bild, men nu vet ni mitt riktiga jag.Eller inte helt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0