home sweet home

- Hello!
Nu är jag hemma, eller jag har varit hemma ett bra tag!
Jag, mamma, mammas kille micke och Anna( min bästevän) åkte till torekällberget. Jätte mysigt! Vi klappade djur och åt glass.
När vi kom hem gick jag och Anna ner och köpte godis och läsk.Sen gick vi hem till Anna och tittade på film, mmmmysigt!PInsamt nog så somnade jag i på henne, jag hade mitt huvud mot hennes axel, pinsamt! Hon väckte mig inte heller:( Men som tur var vaknade jag efter en kvart!
Nu är jag iallafall hos Micke och vi har grillat och så. Nu ska jag ta det lungt och så.
Hoppas ni har haft en bra dag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Rachelle

Önska, men jag ska ha den på sour student! I LOVE YOU !

2009-05-17 @ 01:01:09
URL: http://mymoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0