Svar

Anonym om Dagens:

Aaassåå förlåt om jag typ frågar. Men du skriver ingenting om din pappa. Eller du skriver att du är hos honom.Men du är typ där aldrig. VArt bor han, varför bor han inte hos din mamma, har han lämmnat er?


Svar till anonym!

Nej det kanske jag inte gör men jag skriver väl inte så mycket om min mamma heller? Jag är inte ofta hos min pappa nej, han bor en bit från stan. Jag är inte hos han pga att jag inte tycker det är kul eller ja jag är bara inte där. Jag är där varannan helg och det räcker för mig.
Hehe varför han inte bor hos oss. Dom skilde sig när jag var ungifär 1 eller något sånt. Sen för 4-5 år sen flyttade han typ till stan med sin nya dumma flickvän...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0