Svar

Anna om Frågestund:
Hur många seriösa förhållanden har du haft :):)?
Beskriv din klädstil:):)
hur lång är du?
Hur många läsare har du varje dag?
Du gå rju på dans vilken dansstil är det?
Jag har läst att du brukar träna på dans till talang? Vad är det för talang tävling ? Var?
Svar:
1. Ett med Calle.
2. Hmm, lätt men endå fint. 
3. Haha jag vet faktiskt inte.. 
4. Från15 till 40 typ. Inte så många men jag är nöjd ;D 
5. Det är en blandning mellan jazz och showdans.
6. Det är en talangtävling i salem, jag och Ida ska vara med för det är kul. Vi räknar inte med att vinna.


Daniellaaa:D:D:D:D om Frågestund:
Vem är din idol:)?
Svar: Min mamma är min största idol. Men om det gäller kändisar är det nog LC i the hills!


matilda om Frågestund:
Vilken skola går du i?
hur lång är du?
är du oskuld?
har du pojkvän?
Svar:
1. Kunskapsskolan i tumba
2. Haha som sakt jag vet inte.
3. Ja det är jag.
4. Nej.


josefine om Frågestund:
vem var din första kärlek in du har haft någon?
Svar:
1. Calle.


Anonym om Frågestund:
vilken skola går du i?
är du en tjej som "syns" i din skola?
uppfattas du som en tuffing?
om någon kom fram till dig och ville ha bråk, vad skulle du gjort?
Svar:
1. Kunskapsskolan i tumba
2. Nej inte direkt. Men jag tror alla vet iallafall vem jag är lite.
3. Haha nej det tror jag absolut inte x)
4. Hmm, frågat vad han/hon vill ?

Ida om Frågestund:
Hur länge har du dansat?
Hur gammal är din blogg?'
Ungefär hur många besökare har du på en vecka?
Svar:
1. Ett år.
2. Fyra månader ungifär. Men jag har haft en annan blogg innan.
3. Haha det orkar jag inte räkna nu. men jag har runt 15 till 40 läsare varje dag.


Anonym om Frågestund:
vill du ha en pojkvän?
Svar: Ja det vill jag, men det är ingenting man kan beställa.




Hoppas ni har fått svar på frågorna nu. Om det är något ni inte hann fråga är det bara att fråga! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0