Här kommer svaren baby!

  Ellen:
Vad tycker du om mej ? (A)
Gillar du någon just nu ? :)

Saknar dej gumman !
Puss

Svar:
Vad jag tycker om dig? Du är en underbar liten sak, jag har otroligt kul med dig!
Aa det gör jag, om du är mer nyfiken så kan vi prata mer om det sen hihi.
Jag saknar dig också, jag har inte kunnat svara på dina smsm förag har inga pengar..


  Rachelle:
vad tycker du om min blogg?
Och ISSA KOMMER SNART!
 
Svar:
Jag tycker om din blogg, du ärdig själv!
Jag vet, jag har saknat henne så!


  Anonym läsare :
Sjunger du?
Gillar du att sjunga?
Är du br på att sjunga?

jag älskar din blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: 
Vem sjunger inte (?)
Jag älskar att sjunga haha..
Njaa... Jag är inte värsta Beyonce eller något, men jag sjunger inte falsk.
Tack så mycket!

  MARIA:
Vad säger du om Maria?:$
Din senaste kille? :)
Pusspåre
Svar: 
Vad jag säger om Maria, du är rolig,söt,underbar och allt! Jag saknar den tiden vi var baby!
Det var David, vi var tillsammans i sexan!
Puss på dig också!

  Nicole:
Vad tycker du om mig ? :)
Favoritaffär ?
Vad dansar du för dansstil?
Vilka bloggar läser du ? :)
<3
Svar:
Jag älskar dig och saknar dig!
jag måste säga hm
Showdance, street och jazz
haha minst 50 haha! Jag orkar int skriva upp alla ;D


  Juljias:
ÄR DU GULLIG? :)
Hur mår du ?haha
Finaste hårfärgen?

thihi :)<3
Svar:
Om jag är gullig, det kan inte jag svara på. Julia är jag gullig? :)
Jag mår sjukt bra nu, allt blir bara bättre och bättre:)
Blont, så jävla hot asså! ALLA SKA BLI BLONDINER!

 Isabella:
Är du kär nu?
Vilken är din favorit färg?
vvad tycker du om mig?

Svar:
Jag tror det..
Vitt eller rosa hihi!
Jag vet inte ens vem du är jag känner typ 100 Isabella..


  anonym:
Är du oskuld ?
har du sugit av någon ?
Är du kåt?
Hur ofta pullar du?
Svar:
Hej fröken nyfiken!
Aa jag är oskuld, men om jag inte var det skulle ni inte få veta det.
Det angår inte dig!
Haha om jag är kåt, nu?
Det skulle du gärna vilja veta..


  anna:
tycker du att du själv är snygg?
hur snygg tycker du att du är 1 till 10?
Är dina föreldrar skilda?
Svar:
Ibland ibland inte, oftast tycker jag att jag är söt.
Jag tycker inte jag är speciellt snygg bara söt. Men kanske 5-6 om det är snygg hehe?
Aa det är dom

  Mickis:
hur ofta sminkar du dig?
Vad för smink använder du?
Favorit klädmärke?
Vad tycker du om rökare?

Svar:
Om jag ska till stranden elle rnågot använder jag inte smink men i skolan använder jag alltid lite smink mascara, eylier och så
Allt möjligt vet inte riktigt haha..
hm haha..
Det är så onödigt att röka.. Haha desutom smackar det piss att strula med någon som röker, usch! Men du mickis jag älskar dig iallafall även om du röker!


Kommentarer
Postat av: Ellen

svar: bra att du tycker bilden är fin, tack !



och angående detdär med om du tycker du är snygg och så, jag måste bara få säga att du är både söt och snygg tyker jag ! hihi... :)

2009-07-06 @ 09:51:49
URL: http://ellennykvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur länge var du och david tsm? ;)

Vad tkr du om han nu?

har ni kontackt?

2009-07-06 @ 12:36:48
Postat av: Julia

klaaart du är gulligt.

Yeah right blondin power! haha <3

2009-07-06 @ 13:22:27
URL: http://jjias.blogg.se/
Postat av: MARIA

Miss us 2 :(<33

2009-07-06 @ 22:56:45
URL: http://mstappe.blogg.se/
Postat av: Henke =)

Heejsan, jag har då en fråga (aa' ,

Vad söker du hos en kille? =)

2009-07-25 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0