Pedofil





- I dag vaknade jag vid åtta eftersom jag och Anna skulle gå och sola tidigt, vi har ätit mycket frukt, matat dom fula ankorna.
Sen räddade vi en söt fjäril som log i vattnet och inte kom upp, sen då satt den i min hand ett tag, så söt!
Vi träffade också på en pedofil som frågad eoss om vi ville ha hans vatten, pratade med oss och allt. Igår så frågade han oss om vi ville följa med han till mölle.. Haha sen så tog han av sig sina byxor så satt han bara där med kalsonger sen så fick han stond haha.. Pinsamt och han brydde dig inte ens.


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare ;)

jag ahde också fått stånd om jag såg dig (A)

2009-07-06 @ 13:34:32
Postat av: Granen.

schysst att du skriver om min morfar i din blogg! :O

du kunde ju ÅTMINSTÅNNE frågat först? :(

haha nej driver (;

förstår att han fick stånd på dig sötnoes (;

2009-07-09 @ 22:48:18
URL: http://granplundring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0