9 saker ni inte visste om mig

1. Jag äger över 200 gosedjur, jag slösade bort alla pengar jag hade på gosedjur när jag var liten. + att jag bara önskade mig gosedjur i julklapp..Ja, jag levde för gosedjur.

2. Jag är jätte mörk rädd när jag sover själv. Jag tror alltid att det ska komma upp något.. Men när jag sover med någon annan måste det vara släkt annars kan jag knappast sova. hehe

3. Jag är mer får söta, blyga killar. Jag är inte så mycket för bad boys.

4. Jag älskar att sjunga, det gör mig glad! Dock är jag inte så bra på det, men det skiter jag i för att det gör mig lycklig!

5. Jag är väldigt ytlig... Fast inte så där jag är snyggare än alla andra.

6. Jag är väldigt känslig, gråter väldigt mycket i min ensamhet. Jag gråter nästan alltid när jag tittar på film..

7. Jag kan sätta på mig snygga kläder och fixa mitt hår och så när jag är sjuk för jag gillar att se fräsch ut och så.

8. Jag hatar när folk sätter på sig mycket parfym för att dölja sin svett lukt! Det stinker bara mer!

9. Jag är jätte mammig! Jag kan bara krama henne och pussa henne på kinden när hon har arit borta i en timme?
Jag älskar henne mest av allt, jag skulle aldrig klara mig utan henne!


Kommentarer
Postat av: EllenN

4 ? Du sjunger ju bäääst Kicki ! Ljug inte nu !

Puss

2009-04-27 @ 15:41:26
URL: http://ellennykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0