Lär känna mig

Jag heter - Kristina Sofia Norin
Bor i - Salem men min mamma och mina bröder. Pappa i jakobsberg, är där varannan helg..
Familj - Mamma,Martin,Johan,Andreas(låtsas),Johanna(låtsas),Therese(låtsas) och mammas kille Micke. Pappa och hans flickvän Annika..
Ålder - 13, fylle rår sent på året. Dagen efter julafton..
Intressen -  Vänner,dans,familjen,kläder, sy och faktiskt tycker jag det är kul att plugga..
Skola - Kunskapsskolan
På fritiden brukar jag - Umgås med mina vänner, dansa, shoppa och sy kläder
Barndomsvänner - Cecilia, vi var bästisar från sexårs till femman. När jag började i kunskapsskolan har vi tappat kontakten men vi träffas då och då. Hon är fortfarande en av mina närmaste vänner. Sen har jag Emelie som jag har kännt sen dagis och vi går i samma skola. Dock är vi inte vänner med varanndra lägre, vi kommer nog inte heller bli det. 
Vilka jag säger är mina bästavänner - Bästavän för mig är den man kan lite på och kan prata med. Bästis för mig är mer när man har kul ihop. Min bäsavän är Anna, hon kan jag verkligen lita på och jag vet att hon alltid kommer finnas där för mig. 
När jag blir stor vill jag bli -  Jag vill bli läkare antagligen ortoped läkare eller gynekolog.
Hur länge har jag bloggat - 4 månader med den här bloggen, min förra blogg hade jag i ett år ungifär
Favorit bloggare - Sandras blogg och Jennifers blogg som fixade min blogg. Mina favorit bloggare av dom stora är kenza.
Pojkvän ? - Jag är kär i en kille som jag har vart kär i ett och ett halft år fast han känner inte samma sak. Jag kan inte glömma honom..


Har ni något mer ni vill veta ? Så är det bara att fråga på .

Listan tagen av
Jennifer

Kommentarer
Postat av: :)

varför är ni inte kompisar längre då?

2009-04-19 @ 20:14:52
Postat av: Jennifer

Svar : tackar :)

2009-04-19 @ 20:24:20
URL: http://jennfs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till Anonym

Hon är ingen bra vän tyvär.. hon är falsk och så. Du förstår säkert.



jag tycker det är synd för vi hade kul tillsammans. Det finns ju fortfarande en liten chans att hon ändrar på sig..

2009-04-19 @ 20:27:24
Postat av: :)

okej

2009-04-20 @ 13:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0