hemma..


( gruppbild från sportscamp, jag kommer sakna er brudar! )

- Nu är jag iallafall hemma från sportscamp, gud så tråkigt att behöva åka hem.
Jag har haft så sjukt kul asså. Jag har skrattat sjukt mycket, brottats, dansat, träffat en massa snygga killar,  gått på disco, träffat många nya kompisar och vart ledsen eftersom det är slut..
Ja, vad ska jag säga jag har haft så sjukt kul, helt sjukt!
Jag kommer sakna alla så sjukt mycket!
Nu ska jag iallafall ta och packa upp lita och sen äta, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg har du strulat? är det sant? shit vad cooooooool du är gumman. PINSAMT TRODDE DU VAR BÄTTRE ÄN SÅHÄR

2009-07-19 @ 21:23:57
Postat av: Anonym

om du nu är hemma,varför skriver du inte?

Håller förövrigt med personen över!

2009-07-21 @ 00:34:55
Postat av: Anna

Men låt henne vara varför bryr ni er ens det är ju fan hennes liv eller hur ? Gumman bara att du är hemma har sakntat dig som fan :) <3

2009-07-21 @ 10:30:16
Postat av: sara

anmäl dig till veckans blogg ! wiikluunds.blogg.se!

2009-07-21 @ 11:17:58
URL: http://wiikluunds.blogg.se/
Postat av: vanessa

Frågestund på bloggen, FRÅGA FRÅGA FRÅGA! :D

Http://voodoovnik.blogg.se <3

2009-07-21 @ 23:57:34
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0