frågor och svar


1. vad heter du? Kristina Norin
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är ganska nöjd med mitt namn, men jag skulle kunna hena Jessica eller Natascha, älskar dom namnen!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Malin
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilket år är du född? 1995
6. vart bor du? Salem
7. bott utomlands? nopp
8. flyttat antal gånger? 6 gånger
9. vart skulle du vilja bo? lägenhet på söder
10. vilken skolklass? 8:3 snart
11. vad vill du bli när du blir äldre? Tandläkare eller gynekolog

UTSEENDE
1. hur lång är du? vet inte, pinsamt..
2. hur mycket väger du? 49 kg
3. hårfärg och frisyr? naturligt blont,långt lite uppklippt
4. ögonfärg? blå/gråa tråkigt..
5. mest nöjd med? mitt hår och mina läppar
6. minst nöjd med? min cp glugg..
7. skostorlek? 39
8. glasögon? nej, men jag skulle gärna vilja ha ett par nördbrillor
9. har du några piercingar/tatueringar? no

FAVORITER
1. filmer? titanic
2. låtar? Paulina-Give me a Call och Justin Nozuka- Mr. Therapy Man
3. årstider? tidigt på hösten
4. mat/dryck? vatten och coca cola
5. djur? katt
6. färg? rosa och vitt
7. parfym? svårt..
8. tv-program? Andra avenyn
9. ämne i skolan? svenska och träslöjd, MVG i träslöjd *stolt*
10. sysselsättning? vänner,familj,dans,kläder och kärlek..
1. vad använder du just nu för jacka? nada, det är ju sommar
2. vad använder du just nu för skor? Ballerina
3. favoritfärg på kläder? vitt,svart,brunt och ljusrosa
4. favoritmaterial på kläder? Bomull och siden
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu?Blomig klänning
6. favoritaffärer? hm faktiskt
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?Inte alls mycket, lite av min månadspeng och sen av mamma
8. favoritmärke? Chanel är sjukt snyggt men för dyrt, gina, lindex och hm tror jag
9. vad har du för byxstorlek? 27 oftast
10. vad har du för tröjstorlek? 34
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? emellan
2. vilken färg på tapeterna? blått
3. vilka färger går rummet i i övrigt? ljus trä,rosa,blått och vitt
4. favoritmöbel i rummet och varför? säng och garderob, ni fattar nog varför
5. vad vill du ändra där inne? allt förutom min underbara garderob
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? lägenheter,gräs,en väg och skog
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover och fixar mig
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ingen..
10. favoritpryl i rummet? garderoben
1. vad heter din morfar? Kjell
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? inget
b) skolväska just nu? just nu inget
c) handväska eller liknande just nu? smink, bussremsa, solglasögon, mobil laddare och parfym tror jag
3. vad är du beroende av? familj, vänner och närhet hehe
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? nada
6. vad tror du på? kärlek
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen.
8. vad köpte du senast? glass
9. har du nåt husdjur? nej
10. vad bor du i? lägenhet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt Mvg i träsläjd ^^ jag körde sysläjd i högstadiet :P och det är Pyroo från playahead

2009-07-27 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0