Dissar och hissar



- Löshår
Visst det är jäte bra för folk som inte har så långt hår och så, jag tycker det är fint och allt. Men asså när det syns? Usch.. När man ser som där som man klämmer fast med i ditt hår, det är inte snyggt. Om man ska ha löshår ska man sy in det hos en frisör för då ser det äkta och bra ut..

- Cigaretter
Varför röker ni ens, onödigt.. Alla ni är inte ens beroende så rök inte. Desutom efter ni har rökt luktar ni piss, sen när man strular med någon som röker, asså det är det värsta som finns.. Usch!
Sluta rök, speciellt alla ungdomar!

- Orange hår
Haha så fult, när man precis har färgat håret blont eller försökte, så blir det orange blont typ. Finns inget fulare.. Man ska gå till en frisör på en gång och färga där istället så det blir ordentligt.

- Jeans leggings
Visst dom är fina och så, men inte för er som är smala.. Asså det hänger ju vid era små rumpor och era ben, det ser ut som om ni har bajsat på er.. Sen om man har jeans leggings ska man ha ett långt linne eller någon tunika. Det är inte fint när man ser den där jävla sträcket i röven.



- Nörd brillor
Hur snyggt är inte det, nörd brillor? Jag önskar att jag hade ett par, men vart kan jag köpa ett par med vanligt glas?
Jag bara måste ha ett par, så hot!

- Ljus rosa nagellack
Sjukt snyggt! Blondin,brun och rosa naglar, mjauu! Jag ska måla mina naglar rosa idag, i love ljus rosa naglar, någon som håller med mig?

- Pojkvän
Finns det något mysigare än att ha en pojkvän, nej tror inte det! Jag skulle önska att jag hade en pojkvän nu på sommaren, man kan gå inne i stan, myskvällar, ligga och sola och mysa. Ge mig en pojkvän nu!

- Rosa bikini
Så snyggt enligt mig, en jätte rosa bikini. Jag såg det på en blogg här om dagen så jag köpte mig en igår. Jag älskar den, jag har det den på mig nu mihihi.

Kommentarer
Postat av: E

Asbra inlägg Kristina ;D!

2009-07-11 @ 12:02:04
URL: http://ellennykvist.blogg.se/
Postat av: Minnali

Måste säga att ingen av punkterna är särskilt originella. Dissarlistan verkar smått inspirerad av plattans fjortisar ;) kanske dem du syftade på? Fin blogg!

2009-07-11 @ 22:03:15
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: beatrice

jag har en knallrosa bikini skit snygg :)

fin blogg du har oxå! checka in min :)

2009-07-12 @ 14:03:57
URL: http://beatricelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0