Ingen rubrik



- hello bloggen!
Förlåt för jag inte har bloggat med det var något fel på blogg.se i morse.
Idag har jag varit lite med Anna, sen vid tre-fyra åkte jag till tumba med mamma. Vi skulle shoppa lite, lägger in bilder lite senare!
Juste jag har fått ett jobb, HAPPY!  Nästa vecka i Norrköping hos min mammas kompis som bor där. Dom bor på en bondgård som jag ska hjälpa till med, det kommer flera ungdomar dit! Det är inte helt säkert eftersom det måste vara fint väder eftersom vi ska hålla på med höt. Men om det inte  blir nästa vecka blir det någon annan gång i sommar.
Nu ska jag titta in några bloggar och välja ut kläder tills i morgon.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0