The real me



- Jag är väldigt smart, jag kan få dom betygen jag vill ha. Vilket jag kommer, jag är bara otroligt lat. Inte speciellt bra!
- Jag är otroligt ytlig och jag gillar det inte, jag bryr mig för mycket om mitt utseende. Jag bryr mig också för mycket om vad andra tycker.
- Jag är kaxig och stöddig, men dom flesta tycker om att jag är stöddig (?)
- Jag drömmer om att bli sångerska fast jag vet att jag aldrig kan bli det så nu vill jag bli läkare, jobba med läkare utan gränser!
- Jag får nästan allt jag vill, jag är bortskämd...
- Jag är ärlig och säger alltid vad jag tycker, vilket inte är så bra alla gånger.
- Jag skulle aldig kunna säga en hemlighet som någon av mina kompisar har sagt till mig, sån är inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0