Valborg

- Förlåt att jag inte har bloggat. Jag har inte haft tid eller lust.

Iallafall så hade jag ju sakt att jag skulle berätta om valborg. Ja, jag var med Alexandra. Det var inte planerat men vi träffade varanndra så va var med varanndra under kvällen. Vi var hemma lite, sen så var vi ute vid brasan och så. Jätte kul jag träffade på en massa folk som jag inte hade träffat på jätte länge!

Jag fotade inte så mycket men här kommer några bilder från kvällen. Jag har inte bilder när vi var ute!








- Alex ville inte vara med på bild.. Men jag fick iallafall en ganska bra bild!







Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHA, vi tog typ 20 bilder när vi dricker;) sen gav vi upp:)



faan vad kul det var!:)

kram

2009-05-07 @ 16:28:18
URL: http://alexandraeo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0